دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی اسوه
نوشته شده توسط : زهرا سادات میرلوحی

عنوان: "دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی: راز سلامتی و لذیذی در خانه شما"

آیا تا به حال به دنبال راهی سریع و موثر برای خشک کردن میوه‌ها و سبزیجات خود بوده‌اید؟ آیا می‌خواهید خوراکی‌های سالم و خوشمزه برای خانواده خود تهیه کنید؟ با دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی، این آرزوها به واقعیت تبدیل می‌شود.

مشخصات فنی این دستگاه فوق‌العاده شامل ظرفیت واقعی تولید 500 کیلوگرم در ساعت است که به شما امکان می‌دهد مقدار بزرگی از محصولات خود را به سرعت و بهترین شکل ممکن خشک کنید. بدنه‌ی این دستگاه از جنس گالوانیزه ساخته شده است که آن را مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌کند.

سینی‌های استفاده شده در این دستگاه از جنس استیل یا گالوانیزه بوده و ابعاد آنها 60*80 سانتیمتر می‌باشد. با تعداد 72 عدد سینی، شما می‌توانید مقدار زیادی از محصولات خود را به یکباره خشک کنید. ابعاد کلی این دستگاه 205x250x165 سانتیمتر و وزن آن 550 کیلوگرم است.

جنس کوره این دستگاه از آهن و استیل ساخته شده است و می‌توانید از نوع سوخت برقی یا گازی استفاده کنید. همچنین با خدمات پس از فروش 30 ماهه، اطمینان دارید که همواره پشتیبانی لازم را از تیم فنی ما دریافت خواهید کرد.

با دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی، به سرعت و بهترین شکل ممکن میوه‌ها و سبزیجات خود را خشک کنید و لذت یک غذای سالم و خوشمزه را با خانواده خود به اشتراک بگذارید. این دستگاه نه تنها زمان و هزینه‌ی شما را صرفه‌جویی می‌کند بلکه به شما اطمینان می‌دهد که محصولات خشک شده شما با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی خواهند بود.

به دنیای سلامتی و لذیذی با دستگاه میوه خشک کن 500 کیلویی خوش آمدید!





:: برچسب‌ها: میوه خشک کن , دستگاه خشک کن میوه , میوه خشک کن صنعتی , خشک کن صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: